Gambar Gadis Polis yang Hot dan Cantik dari Seluruh Dunia

Published On 05/12/2010 | By cisdel | Comel

Satu lagi post cuci mata di cisdel.com. Masih ingat post gambar gadis tentera yang hot dan cantik di seluruh dunia? Kali ini kami ingin kongsikan gambar gadis polis yang hot dan seksi dari seluruh dunia. hehehe ini kira post sambungan atau post adik beradik la pilih la ye yang mana paling cun.. hehehe

gambar polis yang cantik dan hot 1

Germany

gambar polis yang cantik dan hot 2

Ukraine

gambar polis yang cantik dan hot 3

Taiwan

gambar polis yang cantik dan hot 3

Sweeden

gambar polis yang cantik dan hot 4

Singapore

gambar polis yang cantik dan hot 5

South Korea

gambar polis yang cantik dan hot 6

Netherlands

gambar polis yang cantik dan hot 7

China

gambar polis yang cantik dan hot 8

Austria

gambar polis yang cantik dan hot di seluruh dunia 10

Iraq

gambar polis yang hot dan cantik dari seluruh dunia 13

yang ni mungkin dari Germany

gambar polis yang cantik dan hot di seluruh dunia 9

yang ni tak dapat dikenal pasti dari mana.. hehe

gambar polis yang hot dan cantik dari seluruh dunia 11

England

gambar polis yang hot dan cantik dari seluruh dunia 12

Poland

Gambar polis yang hot dan cantik dari seluruh dunia 14

Lithuania

Gambar polis yang hot dan cantik dari seluruh dunia 15

Rusia

Gambar polis yang hot dan cantik dari seluruh dunia 16

Japan

Gambar polis yang hot dan cantik dari seluruh dunia 17

France

Harap maaf ye, takde polis dari Malaysia. Susah woo nak carik gambar polis Malaysia ni mereka semua sibuk bertugas. Tak main la ambil-ambil gambar untuk suka-suka macam ni hehehe

cisdel polis

Kongsi Artikel

45 Responses to Gambar Gadis Polis yang Hot dan Cantik dari Seluruh Dunia

  1. afiqaiman says:

    kewl haha-cantik bangat hihi

  2. MuJE says:

    kalo polis sume camni hari-hari kena tangkap pon tak kesah…hihi :lol_ee:

  3. sepu says:

    boleh tahan polis2 ni,musuh tgk pon tergoda,cmni senangla nk tangkap…hahaha

  4. Wan says:

    cisdel tetap terbaik.hehehe

  5. Leelee says:

    yang iraq tu segak lah. 😀

  6. fireruzs says:

    aku ske abby abadi(MALAYSIA)

  7. w@n! says:

    hohoho
    lembu cisdel mewakili malaysia kut…
    thanks cisdel
    kalu xde cisdel,kompem m’sia x tersenarai

  8. Mr Mantra says:

    Lawanye polis iraq…hehe

  9. Hisyam says:

    yang russia tu cantik la. tapi lembu cisdel lagi kacak. 😯

  10. intanberlian says:

    huhu maccam model laaaa !

  11. riff says:

    polis iraq pn damn hott..huhu

  12. Faris says:

    Wow! polis sungguh comel rasa macam nak cubit je pipi tu…kalo dah jumpe je cium je terus & sentiasa berbunya di hati…

  13. cheyra says:

    yg IRAQ cantik siot ~ EHEHEH ta sampei hati na tembak ! cisdel pon sebok ~ AHHAH

  14. Pingback: Gambar Polis Wanita Dari Seluruh Dunia | Jiwa Kacau

  15. shatmashuri says:

    dari iraq yg memg tertarik…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *