Gambar Alam Semulajadi yang Romantik

Published On 12/10/2010 | By cisdel | Alam

Kami memang sangat gemar untuk berkongsi gambar alam semulajadi yang sangat cantik dan menarik. Untuk post kali ini kami inigin kongsikan gambar alam semulajadi yang boleh membawa mood romantik kepada anda. Kepada yang jiwang-jiwang tu boleh la ambil ye gambar ni semua.

bagai rama-rama di hati.. hohoho

bagai rama-rama di hati.. hohoho

bunga matahari bentuk hati.. cantik ni..

bunga matahari bentuk hati.. cantik ni..

siapa tau ini daun apaan sih?

siapa tau ini daun apaan sih?

macam rumput je ni.. hohoho tapi tetap cantik

macam rumput je ni.. hohoho tapi tetap cantik

daun ni sama ke dengan daun tadi tu?

daun ni sama ke dengan daun tadi tu?

arnab sedang mencari cinta.. hohoho

arnab sedang mencari cinta.. hohoho

ni nama dia bunga-bunga cinta.. hahaha

ni nama dia bunga-bunga cinta.. hahaha

cinta di awangan kah kah kah

cinta di awangan kah kah kah

lebih kurang sma macam daun awal tadi, tapi bentuk lain sikit

lebih kurang sma macam daun awal tadi, tapi bentuk lain sikit

pergh.. cantik ni.. siapa tau ni bunga atau daun apa?

pergh.. cantik ni.. siapa tau ni bunga atau daun apa?

titisan air di hati.. ahaks..

titisan air di hati.. ahaks..

Macam mana? ada timbul mood jiwang tak lepas tengok gambar-gambar ni semua? Terasa macam berbunga-bunga je.. hahaha

sumber: funlogg

Kongsi Artikel

10 Responses to Gambar Alam Semulajadi yang Romantik

  1. eiyda says:

    cantik….
    romantik la jugak..tapi kn..ayat ko langsung xmenggambarkan betapa romantiknya gambar tersebut diatas…HAHHAHAH… 😉 :tongue_laugh_ee: :lol_ee: :snake_ee: 😮 😀 :)

  2. wazy says:

    wahh romantiknyer semua gambar tu

  3. KNizam says:

    khazanah alam ni. cool! hehe :)

  4. cello191 says:

    cantik……. 😯

  5. sickchild72 says:

    hahah tgk caption gambar jelas terpampang yang ko tak romantiks wakakakakKAKAKAKA

  6. fazly says:

    menanjubkan keindahan tuhan yg tiada sape dapat menirunya subahananllah

  7. ShAnThini says:

    Fuyoooooo Cantiknya…….I LYK IT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *