Gambar Awan yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

Published On 30/09/2010 | By cisdel | Alam

Dah agak lama kami tidak memamparkan gambar-gambar kejadian tuhan yang menakjubkan. Untuk post kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar awan yang sangat cantik dan menakjubkan. Semoga gambar-gambar ini dapat membuatkan kita berasa kagum dengan alam ciptaan tuhan yang sangat menakjubkan.

gambar awan yang menakjubkan 1

hehe ape yang korang nampak pada awan ni

gambar awan yang menakjubkan 2

penuhnya awan

gambar awan yang menakjubkan 3

bergulung-gulung tu awan dia

gambar awan yang menakjubkan 4

gumpalan awan yang sangat cantik

gambar awan yang menakjubkan 4

cantiknya.. macam gula kapas je..

gambar awan yang menakjubkan 5

macam ada banyak lapis je awan ni

gambar awan yang menakjubkan 6

awan yang berbiji-biji hoho

gambar awan yang menakjubkan 7

awan di kala senja

gambar awan yang menakjubkan 8

cantiknya awan ni

gambar awan yang menakjubkan 9

gambar awan yang menakjubkan 9

gambar awan yang menakjubkan 10

gambar awan yang menakjubkan 10

gambar awan yang menakjubkan 11

macam burung bangau yang bawak anak tu.. hohoho

gambar awan yang menakjubkan 12

letusan awan.. hohoho

gambar awan yang menakjubkan 13

cantiknya awan kat gunung ni.. dah macam topi mexico yang besar tu je

gambar awan yang menakjubkan 14

siap ada tone warna lagi tu..

gambar awan yang menakjubkan 15

gambar awan yang menakjubkan 15

gambar awan yang menakjubkan 16

gambar awan yang menakjubkan 16

gambar awan yang menakjubkan 17

gunakan kreativiti anda sebaik mungkin untuk bayangkan awan ni bentuk apa.. :D

gambar awan yang menakjubkan 18

siap ada lingkaran kat atas tu..

gambar awan yang menakjubkan 19

bentuk dia efek bila baru lepas bom meletup

gambar awan yang menakjubkan 20

awan hitam.. hohoho macam ombak nak menghempas pantai

Macam mana? cantik dan menakjubkan bukan? Lembu cisdel pon dengan semangatnya nak menikmati keindahan awan-awan ni semua

cisdel tengok awansumber: dumage

Kongsi Artikel

11 Responses to Gambar Awan yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

  1. cik farah says:

    subhanallah… cantiknya ciptaan tuhan…

  2. yash says:

    cantiknyaaa.. 😯

  3. cylia says:

    cANTIKKKKKKKK…i like..

  4. man says:

    Subhanallah..

  5. jia says:

    subhanallah, cantik
    ada yg guna teknik hdr ke?

  6. ariah says:

    subhanallah…mmg cantik!

  7. Alin says:

    subahanaAllah… Maha hebat ciptaan Nya..
    kagum sesgt..

  8. eyra says:

    subhanallah cantik.
    er…nak tnya;

    “bentuk dia efek bila baru lepas bom meletup”

    apesal ayat u mcm ni? hahhaha

  9. swagger says:

    nice piC 😯

  10. maisarah says:

    allahuakbar..
    cantik2 betul awan dia..
    mmg cantik..
    klu tgk depan mata mesti lg cantik.. :DD

  11. afiq aiman says:

    perghh amazing!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *