Bila Kucing Buat Catwalk

Published On 03/09/2010 | By cisdel | Lawak

Kalau korang masih ingat, suatu ketika dahulu kami pernah kongsikan gambar kucing yang seksi memakai rambut palsu. Post kali ini pula kami ingin kongsikan kucing-kucing yang disolek dan dihiaskan dengan cantik dah macam model runaway nak buat catwalk tu hohoho.

cat-egypt

kucing ala-ala Cleopatra

wizzard-cat

dah macam dumbledore plak kuceng ni.. haha

tiger-cat

kucing perasan nak jadi rimau

no-pudle-cat

kucing anti anjing comel.. hahaha

king-cat

otai giler muka raja kucing ni.. hahaha

glamour-cat

kucing glamer pakai baju kilat-kilat.. hahaha

cat-with-hat

topi dia mahal tu.. hahaha

cat-with-haircut

rambut dia otai weh.. ada ala-ala elvis.. eh yeke elvis.. haha

cat-with-fedder-hat

nama topi tu fedder hat kalau tak silap

cat-wedding

kucing pakai gaun nak kawen

cat-many-colors

lama gila baru aku jumpa mana muka dia.. hahah cuba carik mana muka kucing ni

cat-in-green

kucing hijau.. macam pakai uniform 7 dwarfs je

cat-funny-red-hat

rambut palsu ko tetap tak boleh lawan rambut palsu kucing dalam post terdahulu

cat-funny

erk..

cat-car

kucing glamer tadi nak tayang kereta.. hohoho

Hohoho inilah baru dinamakan catwalk yang sebenar. Aku paling suka tengok raja kucing tu.. Muka dia sangat kejam.. haha

p/s: kembali la cepat lembu cisdel.. post ini kelihatan tidak lengkap tanpa mu

Kongsi Artikel

15 Responses to Bila Kucing Buat Catwalk

  1. yash says:

    erkk? kenapa yang 2nd last mcm anjing? hhahaha :lol_ee:

  2. ery farieha says:

    apesal kucing die x comel?
    ngahahahaa

  3. wanbu says:

    huhu.. nice pics

    rindu arr ngan lembu cisdel mane la dia ilang ek? rase2 camne bila lembu cisdel wat cowwalk ek???? :(

  4. Melati says:

    COMELLLLLLL SANGATTTT KUCING-KUCING NI. I SAYANG KUCING SO MUCH!!! MUAHXOXOXOOOOOO. LOVES LOVES LOVES

  5. myvi says:

    hahhhhaahaa..adoi…kelaka tak henggat… :lol_ee:

  6. tedi says:

    ada yg terseksa dan ada yg menyeksa melihat riak muka kucing2 tersebut. =))

  7. batrisyia says:

    comel nya mana nak dapat baju baju comel tu

  8. kiki says:

    :snake_ee:ahahahahaha klaka giler sakit pewot diwat nyer….lagi-lagi kucing yg cam tua 2 klaka lar….. 8)huhuhu

  9. Pingback: Kucing yang Meniru Gaya Selebriti Terkenal | cisdel.com

  10. Pingback: Kucing Yang Meniru Gaya Selebriti Terkenal | Giler Kentang

  11. IsuPanas says:

    alamak, mana lembu cisdel…huhu

  12. memel says:

    gmbar no 5 tu macam panas hati ja hahah ,,btw ,, masab lah buat macam nie

    masab : dlam kaum kmi ,,buat benda2 ni macam ni dgan kucing boleh mendatangkan bnda tidaj baik,, tapi apa apapun comel juga gmbar2 ni haha

  13. azieyan says:

    eh..nape akhir tkde pic cisdel..kecewa jp

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *