Lembu Cisdel merajuk.. Tak nak masuk lagi dalam cisdel.com

Published On 12/08/2010 | By cisdel | Uncategorized

Dah agak lama cisdel.com ni tak diupdate kerana kami sedang sibuk mencari lembu cisdel yang merajuk semenjak beberapa hari lepas. Tanpa lembu cisdel maka tak lengkap la cisdel.com ini.. Kenapa lembu tu mengada-ngada nak merajuk? Sebab ada orang ugut nak jadikan dia rendang sempena hari raya tak lama lagi. Sebab tu yang dia lari membawa diri tu… Jadi selagi lembu cisdel tidak ditemui, tiada la gelagat lembu cisdel pada penghujung setiap post.

p/s: ini adalah post ke 100 cisdel.com dan kami sangat sedih kerana tak dapat meraikan bersama lembu cisdel.. :(

p/s: mungkinkah akan ada pengganti lembu cisdel? nantikan post yang akan datang..

Kongsi Artikel

17 Responses to Lembu Cisdel merajuk.. Tak nak masuk lagi dalam cisdel.com

  1. fina fento says:

    lorrr..majuk plaks dia.. :)

  2. Dayat says:

    pandai majuk la lembu cni… :tongue_laugh_ee:

  3. Amirez says:

    owh kesian kat lembu cisdel. maybe dia tengah puasa kot nak bagi kurus, barulah takde sape nak jadikan dia korban raya nati hehe

  4. broFami says:

    wah2 sudah pandai merajuk sekarang lembu cisdel ni.. cis ko ..haha 😀

  5. bukan daus says:

    hmm…lembu ni mcm……..haha

  6. sickchild72 says:

    pandai ko an ahahhaa

  7. jest says:

    sungguh suspen~~~~ :tongue_wink_ee:

  8. diraja22 says:

    ke dh burgerdel x..

  9. landax says:

    alamak!!jgn la majuk cisdel!!mana dia ni!!hehe

  10. yonna says:

    taknak lah gantiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! T______________T

  11. MasaDahTime says:

    siapakah pengganti lembu cisdel? adakah masih lembu atau haiwan spesies lain? mari kita sama2 menantikannya. :tongue_laugh_ee:

  12. Pingback: Contest Mencari Lembu Cisdel yang Hilang | cisdel.com

  13. shahilah says:

    alahai lembu cisdel merajuk k ❓ :tongue_wink_ee:

  14. dr.aku.la says:

    mano lak poie dek lombu si cisdel.
    lamo bonar tak nampak.
    ntah macam mano la ghomannyo sekarang 😛

  15. titan says:

    citt..dah besar pun merajuk.. 😡

  16. Pingback: Lembu Cisdel Sedang Melarikan Diri Dari Penyembelih Durjana! | Shy Guy Is Blogging Again!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *