Gambar-gambar Senyuman yang Manis dan Menawan

Published On 04/08/2010 | By cisdel | Comel, Lawak

Senyuman menrupakan aset yang sangat penting untuk memikat. Senyuman yang manis mampu untuk mencairkan sesiapa sahaja dan mengubat hati yang lara.. hahaha ok untuk post kali ini kami ingin kongsikan koleksi gambar-gambar senyuman yang sangat manis dan menawan

senyuman yang paling menawan

senyuman yang paling menawan

anjing laut comel

alololo konon comel la senyum siap jelir lidah tu?

anjing laut senyum

senyum!!!! :D

kucing senyum

kucing kat belakang tu jeles tak boleh senyum lebar haha

anjing gay

senyuman gay.. haha

senyum guling-guling

senyum guling-guling

burung hantu senyum

burung hantu senyum. kecik je mulut dia.. :D

burung unta senyum

tadi dah penat senyum lebar2.. ni senyum sikit-sikit je la

monyet senyum

senyuman yang seksi.. haha

dolphin senyum

dolphin senyum

kuda senyum

kuda senyum siap nampak gigi tu :D

anjing senyum

senyuman terpaksa.. haha

memerang senyum

ni anjing laut ke singa laut ke memerang ke dugong? haha

senyuman penuh bergaya

senyuman penuh bergaya

heeeeeee

heeeeeee

senyuman sampai ke telinga

senyuman sampai ke telinga

senyum kucing

senyum kucing

senyuman kemenangan

senyuman kemenangan chuhuahua.. haha

senyuman yang sangat macho

senyuman yang sangat macho

anjing tersenyum

ntah ape la yang anjing ni suka sangat sampai senyum camtu

burung hantu tersnyum lagi

ni senyum ke menguap ni cik hantu?

kuda belang tersenyum gembira

kuda belang tersenyum gembira

zirafah tersenyum

senyuman sinis yang sangat manis

Macam mana? Sangat manis bukan senyuman mereka? Segala masalah dan kerunsingan aku hilang bila tengok senyuman-senyuman yang manis ni semua.

lembu cisdel senyum

sumber: crunchpost

Kongsi Artikel

18 Responses to Gambar-gambar Senyuman yang Manis dan Menawan

  1. aziq says:

    memang comel dan menawan. :lol_ee:

  2. kamarul says:

    hahaha…smart la yg gmba ke 3 tu

  3. Gen Fujita says:

    seronok tengok senyuman-senyuman tu :snake_ee:

  4. suduxx says:

    yg zirafah tuh mmg manis.. 😀

  5. Dr House says:

    Macam kenal je muka yang MACHO tu.

  6. sud@is says:

    senyum selalu..selalu2 lah senyum..awet muda maa..

  7. hahha… kiut tol ea.. sume gmba2 tu saya sedekah senyuman hihi.. lucu ;P

  8. farah says:

    suka senyuman lembu cisdel

  9. Luth Textile says:

    senyuman cisdel senyuman terpaksa ke? 😛

  10. Shaffik says:

    Lagi tersenyum lebar bila aku buka entri ni…huhuuhuhuhu

  11. azizuan says:

    dgn aku skali ikot senyum..keke

  12. MIYAOMAR says:

    SEMUA COMEL BELAKA :)

  13. Adlan says:

    gelak gulin2 aku tgk pic yg statementnye ‘senyuman penuh bergaya’ oleh monyet 2…..kikiki….keras perot aku gelak…. :vampire_ee: :snake_ee:

  14. Pingback: Koleksi Gambar Monyet yang Comel dan Kelakar | cisdel.com

  15. nabil says:

    Senyum itu sedekah!! 😀

  16. Pingback: Gambar Kuda Belang Ketawa dengan Sangat Comel dan Kelakar | cisdel.com

  17. komala yasni says:

    hehehe,, i like that smile,, 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *