Gelagat-gelagat Tikus yang Sangat Comel

Published On 27/07/2010 | By cisdel | Comel

Ramai yang menjadikan tikus sebagai binatang kesanyangan mereka sebab binatang ini sangat comel kononnya. Post kali ini kami akan berkongsi beberapa gelagat tikus yang sangat comel dan cool dan cute dan rasa macam nak picit-picit je diorang ni.

rats5 520x345 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

tikus yang berangan nak jadi arnab

rats8 520x377 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

konon comel la tu siap ikat-ikat reben la bagai

rats2 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

menumpang kasih sayang seekor beruang teddy

rats3 520x377 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

menikmati dr pepper.. (rasanya kat Malaysia takde minuman ni..)

rats6 520x345 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

cakkk!!!! alololo konon comel la tu..

rats7 520x349 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

meri kerismas...

rats4 520x477 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

tidur berdua-duaan

rats1 520x373 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

aksi di ranjang.. hahaha

macam mana? comel loteh kan mereka ini semua.. Lembu cisdel dah semangat nak bela tikus sekor untuk dijadikan mangsa kecomelan mereka.. hahaha

cisdel tangkap tikus besar Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comelsumber: smilepanic

Kongsi Artikel

24 Responses to Gelagat-gelagat Tikus yang Sangat Comel

  1. maia says:

    hoho,,
    ni makin x boleh nih,,
    cmne nk bedah tikus naik cuti nih,,
    ish,, cmel sgt,, + geli kot nk bedah..

  2. amalina says:

    giler comel tikus2 tu.. :)

  3. miszTERRA says:

    :o comeyyyyy sangaatttt

  4. beliamuda says:

    memang comel, tapi ada kala timbul rasa geli.. ~_~

  5. ejardkethot says:

    :embarrassed_ee: comelllllll

  6. kalau tikus liar kat kebun sekiut camni, nak je bela bagi hidup banyak2, dah banyak jual.. tapi diorang sangat menyeramkan! hahaha.. :)

  7. RedBoy says:

    comelnya sekali tgk.. dua kali tgk rasa geli plak + takut pon ada..

  8. caliph says:

    kiut ar geng tikus kt atas tu :D

  9. aizuddin says:

    aksi di ranjang?melampau..cisdel skodeng ni :embarrassed_ee:

  10. eiyda says:

    hakhak..tp aku rase kan..ayat ko kt setiap pic tu lagi kiut..”alololo” hahahhaha

  11. diraja22 says:

    awas!! kencing tikus..

  12. azlina aziz says:

    Hai, salam ziarah.

    Comel gilerrrr tikus2 tu. Hahahaha…saya tengok pun da senyum2 ni. Refleksi minda, supaya tak la tekanan sangat kan mengadap laptop. :lol_ee:

  13. sweethoney says:

    Walaupun nampak comel jer tikus-tikus tu..tapi geli la…eii..

  14. azizuan says:

    cute tp spesis ni bawak wabak..keke

  15. Hayati says:

    Jari tikus.. macam tangan voldemort je hahaha :lol_ee:

  16. IsuPanas says:

    bela hamster pun bez nie.. cute jgk kan..hhihi

  17. izzah comil says:

    wah comilnnya sya suka

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>