Gelagat-gelagat Tikus yang Sangat Comel

Diterbitkan Pada 27/07/2010 | Oleh cisdel | Comel

Ramai yang menjadikan tikus sebagai binatang kesanyangan mereka sebab binatang ini sangat comel kononnya. Post kali ini kami akan berkongsi beberapa gelagat tikus yang sangat comel dan cool dan cute dan rasa macam nak picit-picit je diorang ni.

rats5 520x345 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

tikus yang berangan nak jadi arnab

rats8 520x377 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

konon comel la tu siap ikat-ikat reben la bagai

rats2 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

menumpang kasih sayang seekor beruang teddy

rats3 520x377 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

menikmati dr pepper.. (rasanya kat Malaysia takde minuman ni..)

rats6 520x345 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

cakkk!!!! alololo konon comel la tu..

rats7 520x349 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

meri kerismas...

rats4 520x477 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

tidur berdua-duaan

rats1 520x373 Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comel

aksi di ranjang.. hahaha

macam mana? comel loteh kan mereka ini semua.. Lembu cisdel dah semangat nak bela tikus sekor untuk dijadikan mangsa kecomelan mereka.. hahaha

cisdel tangkap tikus besar Gelagat gelagat Tikus yang Sangat Comelsumber: smilepanic

Kongsi Artikel

24 Responses to Gelagat-gelagat Tikus yang Sangat Comel

  1. maia berkata

    hoho,,
    ni makin x boleh nih,,
    cmne nk bedah tikus naik cuti nih,,
    ish,, cmel sgt,, + geli kot nk bedah..

  2. amalina berkata

    giler comel tikus2 tu.. :)

  3. miszTERRA berkata

    :o comeyyyyy sangaatttt

  4. beliamuda berkata

    memang comel, tapi ada kala timbul rasa geli.. ~_~

  5. ejardkethot berkata

    :embarrassed_ee: comelllllll

  6. ASaDa RyutaRo berkata

    kalau tikus liar kat kebun sekiut camni, nak je bela bagi hidup banyak2, dah banyak jual.. tapi diorang sangat menyeramkan! hahaha.. :)

  7. RedBoy berkata

    comelnya sekali tgk.. dua kali tgk rasa geli plak + takut pon ada..

  8. caliph berkata

    kiut ar geng tikus kt atas tu :D

  9. aizuddin berkata

    aksi di ranjang?melampau..cisdel skodeng ni :embarrassed_ee:

  10. eiyda berkata

    hakhak..tp aku rase kan..ayat ko kt setiap pic tu lagi kiut..”alololo” hahahhaha

  11. diraja22 berkata

    awas!! kencing tikus..

  12. azlina aziz berkata

    Hai, salam ziarah.

    Comel gilerrrr tikus2 tu. Hahahaha…saya tengok pun da senyum2 ni. Refleksi minda, supaya tak la tekanan sangat kan mengadap laptop. :lol_ee:

  13. sweethoney berkata

    Walaupun nampak comel jer tikus-tikus tu..tapi geli la…eii..

  14. azizuan berkata

    cute tp spesis ni bawak wabak..keke

  15. Hayati berkata

    Jari tikus.. macam tangan voldemort je hahaha :lol_ee:

  16. IsuPanas berkata

    bela hamster pun bez nie.. cute jgk kan..hhihi

  17. izzah comil berkata

    wah comilnnya sya suka

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>