Seni Guntingan Kertas yang Sangat Cool

Published On 06/07/2010 | By cisdel | Menarik

Manusia memang sangat kreatif.. Kali ini kami akan kongsikan hasil kreativiti Elsa Mora yang berjaya mencipta hasil seni yang hebat menggunakan kertas dan gunting.. Sangat cantik dan mempersonakan beb.

1) El Bosque de la Mente

2) Missing Thought

3) Open Head

4) Flying Girl

5) Desenredar las Manos

6) Por Dentro

7) Good Morning Birdie

8) Paper Fur :)

macam mana? haaaa cantik kan.. aku sendiri terkesima tengok lembu cisdel pon tak sabar nak buat benda yang sama.. tapi..

sumber: elsita

Kongsi Artikel

14 Responses to Seni Guntingan Kertas yang Sangat Cool

  1. faiq says:

    1st![err ini spam ke]
    wow, menarik. tpi gunting aku asik ilang je camne nak buat keje nih.

  2. kamarul says:

    tu sume ngan ketas je ek..perghh

  3. muni says:

    sweet! 😀

  4. fiD says:

    lawa giler! :gulp_ee:

  5. Wan Perlis says:

    org yang sabar je blh buat benda ni

  6. miya says:

    fuhh gile kentang :)

  7. mi3mi3 says:

    wow bestnye kreatif laa aku pun nak gak gunting2 nih tp boleh ke? asa2 aku gunting kertas nak deco muka david beckham lah…. :)arap jadi nih! huhuhu tunggu dan lihat… ❓

  8. doyah says:

    hebaddddddddddddd!! 8)

  9. Tie says:

    Salam dek.

    Oh.. kak tie suka hobi begini. Dulu rajin gunting-gunting, tapi sekarang tak de masa lak. :embarrassed_ee:

  10. adilla says:

    hihihi..suke bce blog2 u sbb excited dgn lembu cisdel..comel je..ihi

  11. Pingback: Model Pejabat yang Cool Diperbuat Daripada Kertas | cisdel.com

  12. Raja Rojak says:

    kreatif giler sapa yang gunting ni….. 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *