Gambar Makanan yang Macho

Published On 24/06/2010 | By cisdel | Menarik

Ramai artis yang suka bermain dengan makanan untuk dijadikan satu hasil seni yang sangat cool. Contohnya dulu pernah ada pasal bento yang cute dalam cisdel.com. Kali ini kami akan kongsikan sesuatu yang macho pulak.. hehehe dipersembahkan, koleksi makanan yang macho

ini nama dia Tony

ini nama dia Tony

Mr Shy

Mr Shy

Mr Macho

Mr Macho

Mr Loco

Mr Loco

Mr Kaktus

Mr Kaktus

Mr Gurka

Mr Gurka

Herren pa toppen

Herren pa toppen

Dr Corn

Dr Corn

Lassie

Lassie

lepas tengok hasil kreativiti Carl Kleiner lembu cisdel pon berminat nak buat sesuatu yang macho jugak hehehe

sumber: Carl Kleiner

Kongsi Artikel

18 Responses to Gambar Makanan yang Macho

  1. cyberfly says:

    Dr Corn tu tak pakai bra ke? 😯

  2. hayati says:

    aku tak faham Herren pa toppen tu rupa ape. kekekekke ;P

  3. zaryl says:

    haha dok pikir cmna la makanan buleh macho 😀
    tapi aku perasan icon lembu kat atas tu… sempoi! haha

  4. jack says:

    nanti tunjuk ape lembu tu da dpt bwat :tongue_laugh_ee: :tongue_rolleye_ee: :tongue_wink_ee: :rasberry_ee:

  5. shifa comel says:

    ahhhh….mane kotak jerit ko :shock_ee:

    aku kesunyian :) :)

  6. Frantz-Senpai says:

    3-4 kali fikir sblom makan kalau dah jadik camnie..

  7. azizuan says:

    gurka macho gila..takot aku tgk dia

  8. eiyda says:

    Lassie tu cam mentadak mentadu lak aku tgk..ehhehe 😉

  9. omar says:

    pergh, kreatif giler diorang yang buat ni.. Dr. Corn tu paling smart..

  10. Amier says:

    hebat tol makanan ni semua.. sayang jer nak amakan

  11. tony smart gile! :zip_ee:

  12. Pingback: Potret Pemandangan yang Sangat Cantik Diperbuat daripada Makanan | cisdel.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *