Binatang yang Dilukis dengan Cantik Di Atas Tangan

Published On 13/06/2010 | By cisdel | Menarik

Masa kecil dulu pasti korang pernah conteng tangan guna water colour. Tak pernah conteng tangan? erk.. baik sangat korang ni.. hehehe post kali ini kami akan berkongsi gambar binatang yang dilukis dengan cantik di atas tangan. Sangat cantik.. pasti bangga cikgu lukisan diorang.

Gajah dilukis di atas tangan

Gajah dilukis di atas tangan

Kucing dilukis di atas tangan

Kucing dilukis di atas tangan

Burung kakak tua dilukis di atas tangan

Burung kakak tua dilukis di atas tangan

Burung hantu dilukis di atas tangan

Burung hantu dilukis di atas tangan

Burung Helang dilukis di atas tangan 1

Burung Helang dilukis di atas tangan 1

Burung Helang dilukis di atas tangan 2

Burung Helang dilukis di atas tangan 2

Burung Helang dilukis di atas tangan 3

Burung Helang dilukis di atas tangan 3

Burung ape ntah dilukis di atas tangan

Burung ape ntah dilukis di atas tangan

Gajah dilukis di atas tangan 2

Gajah dilukis di atas tangan 2

Harimau bintang dilukis di atas tangan

Harimau bintang dilukis di atas tangan

Harimau belang dilukis di atas tangan

Harimau belang dilukis di atas tangan

Adeh aku tak ingat apa nama burung ni dilukis di atas tangan

Adeh aku tak ingat apa nama burung ni dilukis di atas tangan

Binatang ape ni?

Binatang ape ni? siapa boleh teka?

Nemo dilukis di atas tangan

Nemo dilukis di atas tangan

Zirafah dilukis di atas tangan

Zirafah dilukis di atas tangan

Buaya dilukis di atas tangan

Buaya dilukis di atas tangan

Kuda belang dilukis di atas tangan

Kuda belang dilukis di atas tangan

Anjing dilukis di atas tangan

Anjing dilukis di atas tangan

Anjing dilukis di atas tangan 2

Anjing dilukis di atas tangan 2

Swan dilukis di atas tangan

Swan dilukis di atas tangan

macma mana? menarik bukan? sila la pergi cari water calour dan berus lukisan pastu lukis la binatang kegemaran korang

cisdel lukis kat tangansumber: chilloutpoint

Kongsi Artikel

23 Responses to Binatang yang Dilukis dengan Cantik Di Atas Tangan

  1. Azfarul says:

    wakaka LEMBU cisdel comel!!

  2. Melz says:

    Semua nampak real siut ! Terbaiklah dorang punya seni

    papepon aku tengok gajah tuh paling real ngeh2 :}

  3. yash says:

    terbaiklah! giler berseni dorg nie.. hu3 :gulp_ee:

  4. EV says:

    cisdel tetap comel ^_^

  5. eyra says:

    seni itu indah

  6. muni says:

    nice! lembu cisdel tu…comel!!huhu

  7. aizuddin says:

    semua sekali aku suka :embarrassed_ee:

  8. nfahk says:

    hmmm…aku musykil yang Burung Helang dilukis di atas tangan 1 tu.. mana pegi ibu jari die ek????

  9. Wan Perlis says:

    biar betul
    bukan photoshop ke

  10. sendra says:

    perghh,kalau aku jadi tuan tangan tu,sayanglah nak padam lukisan tu..bia je sampai bila2 buat2 macam bawak pet ditangan sendiri..wakaka.

  11. mira says:

    ni wwf punya ni.. :hmm2_ee:
    tp mmg cantik.. :lol_ee:

  12. Stargone says:

    Sungguh kreatif mereka semua ni.. apa-apa pun lembu tu memang sangat comel. haha!

  13. hilmi says:

    mesti seni diorg A++ :vampire_ee:

  14. Affan says:

    Haha. Lembu cisdel tak leh bla

  15. farah says:

    yang buaya tu macam betul pulak

  16. azizuan says:

    sayang gila nak basuh tgn tuh

  17. lina says:

    eih cantik lah! mcm real je~

  18. Pingback: Lukisan Potret Binatang yang Sangat Cantik Pada Batu | cisdel.com

  19. Shakira says:

    Alahaiiiii sebiji.. realnya nampak.. hehe excited pulak jadinya ni :p

Leave a Reply to sendra Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *