Gambar Baby Tidur yang Sangat Cute

Published On 11/06/2010 | By cisdel | Comel

Gambar baby sangat menghiburkan dan mampu membuatkan kita berasa sangat tenang. Tak kira la gambar ketika dia ketawa, menangis, makan ataupun tidur sekalipun mereka tetap kelihatan comel. Sebelum ini kami pernah kongsikan gambar anak kucing comel yang sangat menakjubkan kali iniΒ  gambar baby ketika mereka tidur yang sangat comel pulak ye.

gambar baby

baby tidur 1

baby tidur 2

baby tidur 2

baby tidur 3

baby tidur 3

baby tidur 4

baby tidur 4

baby tidur 5

baby tidur 5

baby tidur 6

baby tidur 6

baby tidur 7

baby tidur 7

baby tidur 8

baby tidur 8

baby tidur 9

baby tidur 9

baby tidur 10

baby tidur 10

baby tidur 11

baby tidur 11

baby tidur 12

baby tidur 12

baby tidur 13

baby tidur 13

baby tidur 14

baby tidur 14

Macam mana? cute bukan? ada rasa macam nak tido? hahaha jangan tido.. hari ini Fifa World Cup bermula. Mari bersengkang mata untuk menonton contohi lembu cisdel semangat je tahan tido.

cisdel baby minum kopi

sumber gambar baby: brothers

Kongsi Artikel

48 Responses to Gambar Baby Tidur yang Sangat Cute

  1. ejam says:

    baby tido 4 sgt kiut…
    alahai bila tgk baby2 kiut nie buat aku….

  2. jim says:

    baby cisdel tu pling cute antara sumer!
    hahahaha..

    baby2 ni comel2 blaka!

  3. SEADEAD says:

    tengok segala jenis baby pun kiut…x kira apa2 pun….gambar baby babi n anjing pun kiut….

  4. muni says:

    1,2,5,& 6!!cute!!
    lembu cisdel pon cute juger..huhuhu

  5. EV says:

    comel gila!nak cbit pipi cisdel!

  6. Ika says:

    baby tido 3- i like!
    wah. cisdel tomel dengan nyotnyot. tomel sangat :)

  7. oh! cerita says:

    baby ke 3..terlalu seksi..haha 😯

  8. farah says:

    cute tpi menakutkan la cara baby-baby tu tido..kekeke

  9. Manual Format PC says:

    waa..
    comelnyer baby ni..
    kawaii..

  10. mazuki says:

    cute gile…#13 paling cun kot aku rasa

  11. rashid says:

    Kenapa bayi comel???sebab bayi minum susu…so mari minum susu agar menjadi comel…hehe..

  12. stormz says:

    cute gile baby2 tu tdo

  13. azizuan says:

    semua stok bergaya ja…hahaha

  14. shidi says:

    memang comel lote bayi-bayi tidur tu.hilang tension aku tengok bayi2 kiut tu… :)

  15. shidi says:

    comelnyerrrrr….rasa nak gigit jer idung bayi2 nie…

  16. hidayah says:

    snake_ee

  17. aini says:

    baby2 tidor cute sangat……..rasa macam nak penyet macam buat bangkang la pulak…

  18. ANGIE says:

    8) U LOK CUTE AS A BABYS SO YOUR IMAGES I THINK U AL LIKED???

  19. nur shahira adawiyah says:

    comelnye :embarrassed_ee: πŸ˜€

  20. fera says:

    Memang cute…. owg pun tgh ngandung ni baby ni cute sangat2 πŸ˜€

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *