Gambar Matahari Terbenam yang Cantik dan Sangat Menakjubkan

Published On 19/05/2010 | By cisdel | Alam

Cisdel kembali lagi dengan post yang akan membuatkan anda berasa taksub dan kagum dengan kejadian alam ciptaan tuhan. Jika sebelum ini ada post berkenaan ombak dan rama-rama yang cantik, kali ini mari kita cuci mata dengan gambar permandangan ketika Matahari terbenam yang sangat cantik.

A Sunset by metagore

A Sunset by metagore

Sunset yang cantik guna kamera digital biasa je ni

Sunset yang cantik guna kamera digital biasa je ni

sunset by Eikka

sunset by Eikka

Sunset by Ricki Tiki Tak

Sunset by Ricki Tiki Tak

Sunset Boulevard  by Tonyryna

Sunset Boulevard by Tonyryna

Sunset by aiyoshi

Sunset by aiyoshi

Sunset by AntiSpy

Sunset by AntiSpy

sunset by bygracefromgod9

sunset by bygracefromgod9

sunset by jabibita

sunset by jabibita

Sunset by JACAC

Sunset by JACAC

sunset by onlyphoto

sunset by onlyphoto

sunset by S moon

sunset by S moon

Sunset by satomy79

Sunset by satomy79

Sunset by slawek86

Sunset by slawek86

Sunset by yakushkin

Sunset by yakushkin

Bagaimana? Menakjubkan bukan.. Mungkin terdapat beberapa gambar di cantikkan lagi dengan bantuan Adobe Photoshop tetapi ia tetap sesuatu yang mengagumkan.. 😀

cisdel sunset

lembu cisdel menikmati sunset tiruan

sumber: tooft

Kongsi Artikel

18 Responses to Gambar Matahari Terbenam yang Cantik dan Sangat Menakjubkan

  1. Rara says:

    cantiknya! lembu cisdel paling cool :hmm2_ee:

  2. MrRollies says:

    cantiknya kindahan alam =)

  3. yashygsempoi says:

    Kepunyaan ALLAH SWT Subhanallah 😯

  4. fina fento says:

    wuuu..spek cisdel lawaaaa… 😛 😛

  5. aizuddin says:

    subhanallah..indahnya ciptaan tuhan :smirk2_ee:

  6. Syafrizal says:

    Subhanallah.. lawanya ciptaan Allah.

  7. Azizuan says:

    gambar 2nd tuh pakai kamera digital biasa ja? berbaloi gak la beli..detail elok ja aku tengok

  8. TMUkmkd says:

    hoh.. berspek siap ko~
    apa pun memang cantik sunset di pantai dan kawasan berair

  9. eiyda says:

    Indahnyer Ciptaan Allah..huhuhu… 😯 😯

  10. blowie says:

    sunset by S moon tu style gilaaaa~

  11. Wan Perlis says:

    indah dan cantiknya alam ciptaan tuhan
    tapi manusia suka buat onar

  12. Amir says:

    indahnya alam ciptaan Tuhan..

  13. one wan says:

    subhanallah.apakah manusia tidak terfikir segalanya ada ciptaanya yang maha berkuasa,mengapa manusia mencari tuhan lain selain ALLAH,….ALLAHUAKBAR

  14. hamba y leka says:

    kejadian ALLAH swt mmg luar biasa..
    subhanallah

  15. Ali ridha says:

    pemandangn yang cukup indah.
    selalu waktu matahari terbenam.
    aku dah ada dalam rumah.nak tunggu
    solat.

  16. ika says:

    keindahan allah yang paling cantik dan menakjubkan…….. :)

  17. ikhsan says:

    sangat indah

  18. ikhsan says:

    sangat sangat indah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *