Gambar Rama-Rama yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

Published On 03/05/2010 | By cisdel | Alam

Semenjak 2 menjak ini cisdel.com sering memaparkan post-post yang berunsur cuci mata.. Menyaksikan keindahan alam ciptaan Tuhan. Diharapkan selepas menyaksikan keindahan alam ini korang semua akan lebih menghargai alam sekitar :D. Untuk post kali ini dipaparkan gambar rama-rama yang sangat cantik .

angel butterfly

angel butterfly

yellow butterfly

yellow butterfly

rama-rama yang sangat cantik

rama-rama yang sangat cantik (aku tak tau nama dia)

rama-rama yang seksi

rama-rama yang seksi

orange butterfly

orange butterfly

coklat dan hijau

coklat dan hijau

glowing butterfly

glowing butterfly

glass wing

glass wing

mana yang lebih cute? bunga ke rama-rama?

mana yang lebih cute? bunga ke rama-rama?

rama-rama biru yang cantik

rama-rama biru yang cantik

cantik patern rama-rama ni

cantik patern rama-rama ni

rama-rama tumpang siput

rama-rama tumpang siput

bunga tu cantik.. rama-rama tu pon cantik

bunga tu cantik.. rama-rama tu pon cantik

kupu-kupu

kupu-kupu

rama-rama beratur

rama-rama beratur

rama-rama di bunga unggu

rama-rama di bunga unggu

rama-rama menyorok

rama-rama menyorok

blue fall

blue fall

black queen

black queen

black beauty

black beauty

Sekali lagi aku agak terkilan sebab tak tau nama saitifik rama-rama ini semua.. hahaha tunggulah satu masa nanti jika aku berkelapangan aku akan cari semua nama saintifik dia. Lembu cisdel pon berangan nak jadi rama-rama yang cantik

cisdel rama-rama

cisdel berangan nak jadi rama-rama

sumber: ezzal

Kongsi Artikel

61 Responses to Gambar Rama-Rama yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

  1. isma hakim says:

    yuppp….nk ikut rama2 tu trbang la…..mesti best trbang kn…nk jd rama2 la…….warna pon cntik!!!;-) tp syg walaup0n rama2 tu cntk tp rama2 tu hidup tk lama la……:-) :-p

  2. thanks…sbb berikn ilmu kpd saya…

  3. best wey…………cntk nyerrrrrrrrrrrr……………………………………………………………

  4. Niniey Nazirah says:

    wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    menakjubkan lah rama2 tu nanti minta tlg cari nama rama2 tu ya ^_^ :) 😀
    peace!!!!!!!!!!!!!!1
    hehe…………..

  5. danny matindas says:

    nice pics. . .GOD bless us. . .

  6. la says:

    subhanallah, its beautiful…ijin share y..

  7. Pingback: Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama-rama | cisdel.com

  8. farah says:

    mintak izin copy untuk assignment :)

  9. miza nasuha says:

    subnallah sejuknya lihat rama rama ni :)

  10. gambar-gambar ini semua sangat cantik dan lawak !!!!

  11. Lynn Love says:

    lawa sungguh rama2 tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *