Gambar Seni Asap yang Cool

Published On 21/04/2010 | By cisdel | Menarik

Aku sangat blur untuk menghasilkan kata-kata aluan untuk post ini. Untuk post kali ini adalah berkenaan gambar-gambar berseni yang dibuat dari asap. Sama ada ianya betul atau photoshop itu anda nilai la sendiri ye.. Apa yang boleh dikatakan adalah gambar-gamabr ini semua sangat berseni dan cantik.

kepala asap

kepala asap

asap yang seksi

asap yang seksi

a cup of smoke tea..

a cup of smoke tea..

asap di tepi tingkap

asap di tepi tingkap

layar asap

layar asap

ini ular ke? hahaha

ini ular ke? hahaha

air asap

air asap

ini dipanggil smokey eye kot.. hahahah

ini dipanggil smokey eye kot.. hahahah

volcano asap

volcano asap

ikan makan umpan asap

ikan makan umpan asap

ombak asap

ombak asap

Menarik bukan? hohoh aku paling suka tengok kepala asap tu.. lembu cisdel pon semangat je nak buat seni asap ni

cisdel main asap

cisdel main asap

AMARAN: MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN… lembu xpe kot.. hohoho

sumber: acidcow

Kongsi Artikel

30 Responses to Gambar Seni Asap yang Cool

  1. eri says:

    mak aih… lawa siot.. ni mesti kes kantoi ngan ayah masa isap okok.. then bg alasan nak post dlm blog.. heheh

  2. kasih says:

    singgah bace entri asap…

  3. fadli says:

    photoshop kan?….menarik…huhu

  4. Arya Putra says:

    camne la dorang buat..musykil..

  5. sal says:

    baguss (*_-)hehehehe

Leave a Reply to Arya Putra Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *