Betul yang Anda Makan Tu Ayam Goreng?

Published On 15/04/2010 | By cisdel | Menarik

Ayam goreng memang menjadi kegemaran ramai, agak susah untuk lihat ada yang tak makan ayam. Ye la harga dia stabil dan tak mahal sangat berbanding dengan ikan atau daging.. Tapi adakah anda benar-benar yakin bahawa yang anda makan itu ayam goreng? hehehe

nampak macam sedap..

nampak macam sedap..

lemak berkrim dan garing

lemak berkrim dan garing

memang menyelerakan

memang menyelerakan

yang belum dimasak

yang belum dimasak

dibersihkan dahulu.. hohoho

dibersihkan dahulu.. hohoho

dipotong-potong menjadi kecil

dipotong-potong menjadi kecil

bibakar untuk buang bulu-bulu

bibakar untuk buang bulu-bulu

hidangan yang belum dimasak

hidangan yang belum dimasak

Macam mana? menyelerakan bukan.. hahaha apa yang anda saksikan adalah bukan ayam goreng tapi tikus goreng.. Jadi sila berhati-hati ye selepas ini.. mana tau kot termakan tikus goreng yang lazat dan garing tu.. hohoho

tangkap tikus nak try goreng

tangkap tikus nak try goreng

kredit email dari mahirah mat yasim.. jika anda ada sesuatu yang menarik untuk dikongsikan, sila email kepada kami 😀

Kongsi Artikel

47 Responses to Betul yang Anda Makan Tu Ayam Goreng?

  1. Miziey says:

    haha.. pernah dapat email tentang ni b4.. memang agak menganggu selera makan selama 3 hari.. wakakakaka..
    XD

  2. AdaAkuKesah says:

    hahaha.. bestnye tengok.. makan mungkin sedap jgk tu.. tapi aku tak makan la.. ko la makan cisdel :snake_ee:

  3. nurul565 says:

    erk..igtkan kelawar (-_-)”

  4. Buidn says:

    wakakakka……! aku ketawa ja ar tengok komen2 korang…
    :snake_ee: :snake_ee: :snake_ee: :snake_ee: :snake_ee:

  5. Royal Knight Lord says:

    O_o”….LOL….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *