Hubungan Pelik dan Terlarang Seekor Kucing

Published On 08/04/2010 | By cisdel | Comel

Ramai yang menjadikan kucing sebagai binatang peliharaan dan rami jugak yang berjaya kantoikan kucing mereka buat projek. Hohoho ok itu tiada kaitan.. Untuk post kali ini aku akan berkongsi tentang hubungan pelik dan terlarang seekor kucing.. Pelik atau tidak anda nilai sendiri ye.. hohoho

kucing dengan tikus

hohoh comel je tikus dengan kucing ni

kucing dan tupai

hubungan yang terhalang..

kucing dengan babi

tinggal serumah bersama.. haish haram ni pegang2..

kucing dengan ular

ular tu macam tak rela je.. nak cabut lari

Kucing dengan burung nuri

comel je burung ni..

kucing dengan monyet

mereka sedang merancang sesuatu yang jahat ni...

kucing dengan cicak

jangan kucing tu termakan cicak sudah.. hohoho

kucing dengan kuda

kucing tu macam dah rela je diperlakukan apa sahaja

kucing dengan hamster

giler besar hamster ni.. geli aku

kucing dengan anjing

anjing tu sedang meluahkan perasaan

kucing dengan rusa

siap piknik dekat taman tu..

kucing dengan gagak

gagak tu datang bersembang...

kucing dengan ayam

kucing tu tumpang reban ayam hohoho

kucing dengan beruang

kucing ni sesat masuk kandang beruang

Hohoho kesimpulannya mungkin kerana kucing ini pandai berkawan sebab tu dia ada banyak kawan dari pelbagai bentuk, rupa dan keturunan.. hohoho lembu cisdel pon nak cari sekor kucing buat teman…

kawan dengan kucing yang paling cool

kawan dengan kucing yang paling cool

sumber: kittenspet

Kongsi Artikel

26 Responses to Hubungan Pelik dan Terlarang Seekor Kucing

  1. usui says:

    burung nuri tuh memanjeww ngan si kucing…. hamster tuh dibuat bantal peluk oleh si kucing… hehehe

Leave a Reply to usui Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *