Bila Hamster Sertai Sukan Olimpik…

Published On 01/04/2010 | By cisdel | Lawak

Walaupun sukan olimpik telah agak lama berlalu tapi masih banyak lagi gambar-gambar menarik yang boleh dikongsikan bersama. Berikut adalah gambar bila tikus belanda sertai sukan olimpik yang menarik dan kelakar.

Tikus Belanda main lompat tinggi

Tikus Belanda main lompat tinggi

acara pecut beberapa meter

acara pecut beberapa meter

acara skuays

acara skuays

acara lawan pedang.. hiaah

acara lawan pedang.. hiaah

ping pong

ping pong

angkat berat hamster

angkat berat hamster

lari berhalangan hamster

lari berhalangan hamster

hamster renang kuak dada

hamster renang kuak dada

hamster lumba basikal

hamster lumba basikal

hamster main kayak

hamster main kayak

boxing hamster

boxing hamster

hamster memanah

hamster memanah

Lembu cisdel pon menaggatal gak nak masuk acara dalam sukan olimpik.. nak tau acara apa dia masuk?

lembu cisdel lari dalam guni

lembu cisdel lari dalam guni

sumber: dailyflog, zuzafun

Kongsi Artikel

17 Responses to Bila Hamster Sertai Sukan Olimpik…

  1. EV says:

    hehe/.kiut sangat nie!

  2. Wan Perlis says:

    video ni lawak gila kentang topo :)

  3. azizuan says:

    bila hamster kena manipulate, tuh la hasilnya..hahah :snake_ee:

  4. paeh says:

    belum lari lagi.dah koyak guni tuu… wakakaka

  5. Nurul says:

    hahahaha, cumelnya tikus2 belanda itu. erk, tikus belanda je kot. hehehehhh. entah2 tikus yg sama . :lol_ee: 😛

  6. chokilala says:

    guni tapi macam selimut. aku ingatkan lembu cisdel masuk pertandingan tidur je. hohoho

  7. diea says:

    comei sgttt

  8. Luth Textile says:

    tak boleh blah lembu cisdel..

  9. yash says:

    wkakakakka adui.. cumel giler hamster2 tu.. :vampire_ee:

  10. yonna says:

    HAHAHAHA lembu nak jugak T________________T layan kan je la lari dalam guni tu haha

  11. Fika says:

    hahaha. last skali memang best. cisdel cute gila lari dalam guni :lol_ee:

  12. putra says:

    guinea pig 8x

  13. aisyah says:

    banyaknye acara kena buat mengalahkan olimpik :lol_ee:

  14. Pingback: Gelagat Arnab yang Sangat Comel dalam Pertandingan Lompat Palang | cisdel.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *