Kasut yang Lawak dan Unik

Published On 27/03/2010 | By cisdel | Lawak

Semua orang pasti memiliki koleksi kasut yang banyak terutamanya para gadis. Kasut untuk pergi kuliah,untuk pergi makan, untuk siram bunga, untuk pergi bilik air, semuanya diasingkan. Berikut adalah beberapa koleksi kasut yang unik dan kelakar yang mungkin anda pon tak berani nak pakai.

kasut berbentuk ikan

sirius aku geli nak pakai kasut ikan ni..

kasut ini pelik

kasut ini pelik tapi unik

kasut wayar

ok la daripada tak pakai kasut langsung. mampu tak nak tampung berat lembu cisdel?

Kasut Roda

Kasut ini sangat ganas dan cool

kasut recycle

kasut recycle daripada papan litar

nature shoes

kasut alam sekitar

giraffe skin heels

kasut ini diperbuat daripada kulit zirafah

feet shoes

ini kasut yang paling tak boleh blah

feet shoes

kasut pelik ini untuk perempuan..

corocodile or alligator converse funny shoes

aku rasa kasut ini photoshop je rasanya la

Bread Shoes

Kasut ini boleh dimakan.. serius

boxing shoes

khas untuk peninju

circuit board gamers shoes

kasut ini paling ganas.. bling-bling + geek

Hohoho rasanya kasut mana menjadi idaman hati korang? atau mungkin korang lebih gemar akan kasut cisdel? hehehe

kasut jenama cisdel

kasut jenama cisdel

sumber: google, techfemina, funny-potato

Kongsi Artikel

22 Responses to Kasut yang Lawak dan Unik

  1. Azrul says:

    wallawei…sangat cool kasut yang beroda tu

  2. MrRollies says:

    kasut ikan tu cambest je haha

  3. Zala Wajik says:

    yuks, kasut ikan? :sick_ee:

  4. EV says:

    cisdel!!hehe…rela pakai kasut biase

  5. elyaszbha says:

    kasut warna hijau no 2 mang unik..
    ntah leh pakai ke tak.. :snake_ee:

  6. paeh says:

    Kasut ini sangat ganas dan cool nampak stylo. boleh pergi laju… zasss

  7. eiyda says:

    kasut lembu tu sgt lah cute..hahhaah :snake_ee: :snake_ee: :snake_ee:

  8. misscomot says:

    haha.dlm byk2 tuh..
    kasut jenama cisdel plg comel!!!

    comel la!!! :tongue_rolleye_ee:

  9. ice says:

    kasut tinju bes ~ ! jaLan2 sambil sepak orang 😛

  10. yash says:

    ha3 yang ikan tuh betol2 ikan ke apa? hu3 goreng pown sodap.. :lol_ee:

  11. yonna says:

    gila ah semua kasut2 tu haha.sumpah tak lalu aku nak pakai T__T

  12. rashid says:

    kasut yang berbulu kaki tu…haha, bulu panjang tu…haha

  13. sasa says:

    euw!!
    geli giler tgk kasut kaki lelaki tu!! :shock_ee:

  14. kiel says:

    :snake_ee:hahahaha

  15. cam best je kasut pelik tuh 😯

  16. geli yg kasut bentuk kaki tu..yuckkk

  17. lala says:

    koleksi ni menarik juga

  18. aisyah says:

    geli aku nak pakai :rolleyes_ee:

  19. nazri says:

    mne ble dpt kasut kaki tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *