Koleksi Resume yang Sangat Kreatif dan Cool

Published On 24/03/2010 | By cisdel | Menarik

Berikut adalah beberapa koleksi contoh resume yang sangat kreatif dan menarik. Ini mungkin berguna keapda mereka yang sedang sibuk mencari kerja ataupun mencari tempat untuk latihan praktikal seperti aku.

Untuk info tentang resume di bawah, sila klik gambar dan anda akan dibawa terus kepada pemilik resume atau sumber asal.. rasanya lah 😀

sexy tshirt resume

pemilik resume ini tak boleh marah kalau ada orang usya je dia

fanatik facebook yg kreatif

fanatik facebook yg kreatif

resume boleh lipat yang kreatif

resume boleh lipat yang kreatif

berpinau mata nak baca resume ni

berpinau mata nak baca resume ni

ini adalah CV.. apa beza dengan resume?

ini adalah CV.. apa beza dengan resume?

resume boleh lipat jadi kotak

resume boleh lipat jadi kotak

resume versi conteng-conteng

resume versi conteng-conteng

resume seorang game developer

resume seorang game developer

resume versi piring hitam yang cool

resume versi piring hitam yang cool

jeritan sang resume

jeritan sang resume

resume di kepala

resume di kepala

black and white resume

black and white resume

orange resume

orange resume

designer resume

designer resume

pocket resume

pocket resume

resume bentuk kotak

resume bentuk kotak

infographics resume

infographics resume

resume versi game of life

resume versi game of life

pencil graphic resume

pencil graphic resume

resume yg dijahit

resume yg dijahit

Rasanya kalau aku buat lembu cisdel jadikan resume ada company nak terima tak?

cisdel makan resume

lembu cisdel makan resume saya

sumber: odde.com, webdesignerdepot.com

Kongsi Artikel

18 Responses to Koleksi Resume yang Sangat Kreatif dan Cool

  1. paeh says:

    aku penah buat satu grafik resume. tapi xde ah dasat mcm kat atas…. fooh!
    aku suka krista gregg dgn facebook tuuu… :smirk2_ee:

  2. arnamee says:

    Encik- saya suka!
    sgt comel, dan inspired. save as! haha:P

  3. mohdisa says:

    hoho…cantek menarik tertarik abis…kretif abis ni…haha

  4. EV says:

    smart giler resume mereka~

  5. Amir says:

    mantap gile resume dorang… kalah theme blog aku. haha.. errkk.. apa kaitannya? hahaha.

  6. Azrul Hisham says:

    wow…marvelous…hehe

    kalau kat Malaysia buat resume macam tu agak2 leh dapat kerja tak? hehe

  7. diea says:

    haha…comei cisdel mkn resume 8)

  8. kenwooi says:

    wow.. this is even more creative.. like the way these resumes are presented! =)

  9. Fakh says:

    LOL! comel gile resume2 tu. tapi resume infographics tu xble blah :snake_ee:

  10. yonna says:

    resume yg dijahit? HAHAHHA gila!!!!!!!!!!!!

  11. sasa says:

    ehem..
    boleh kew sy buat resume camtu..??
    tak kene reject ker??
    nak gak buat klu boleh..
    ehehe.. 😛

  12. Benar2x kreatif orang2x ini 😀 Apa mereka diterima kerja dengan resume yang kreatif itu?

  13. ekin com says:

    cool…………… :lol_ee:

  14. pergh, ada ke company trima org bg resume cmni? apa2 pon mmg kreatif sgt2

  15. cik zaza says:

    dgn creativity mcm ni rasenye ada yg amek diorg keje x?huhu..kalo xpndg lgsung bab formal2 ni..msti ada.

  16. riff says:

    smart gle facebook dia bt. sape2 ada tips sila bgtau ye..huhu.. :vampire_ee:

  17. nafisa81 says:

    macam macam…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *