Corak Kuku yang Comel dan Cantik

Published On 12/03/2010 | By cisdel | Menarik

Ini juga merupakan satu lagi post bercorak cuci mata. Hohoho jika sebelum ini aku berkongsi tentang gadis yang comel dan cun, hari ini mari kita cuci mata dengan design corak kuku yang cantik dan comel. Rasanya berapa ringgit la kos nak buat manicure ni ye?

1) Corak Bunga yang Cantik & Comel

awek tu pon comel dan cantik jugak..

awek tu pon comel dan cantik jugak..

setaman bunga di jari

setaman bunga di jari..

yang ni lagi meriah bunga dia..

yang ni lagi meriah bunga dia..

bunga ros di jari

bunga ros di jari..

bunga tu memang cantik..

bunga tu memang cantik..

2) Corak Cartoon yang Cantik dan Comel

tema christmas

tema christmas..

hello kitty yang comel...

hello kitty yang comel...

super mario di jari..

super mario di jari..

doraemon di jari.. :D

doraemon di jari.. :D

3) Pelbagai Corak Kuku yang Comel dan Cantik

jangan sampai tergigit kuku..

jangan sampai tergigit kuku..

lapar?

lapar? makan je mana-mana kuku yang anda suka...

khas untuk mereka yang mata duitan..

khas untuk mereka yang mata duitan..

muzik di jariku..

muzik di jariku..

bersawang dah kuku.. hohoho

bersawang dah kuku.. hohoho

kuku berkipas.. sangat sesuai di musim panas..

kuku berkipas.. sangat sesuai di musim panas..

corak coral di kuku

corak coral di kuku..

kalau letak muka lembu cisdel kat kuku rasanya comel tak? hohoho

lembu menggatal nak buat manicure jugak

lembu menggatal nak buat manicure jugak

Kongsi Artikel

25 Responses to Corak Kuku yang Comel dan Cantik

  1. pemaLazz says:

    cun PulBLaz kuku kat sini…Tp Lau garu ketiaK bisa patah kuku

  2. Syafuera Najjla says:

    agak menarik . i like it !

  3. Naziman says:

    Semak pula di tengok begitu. hoho

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *