Haiwan yang Tersangkut, Tersepit, Terselit

Published On 08/03/2010 | By cisdel | Lawak

Gelagat haiwan memang sering dapat membuatkan kita tersenyum seorang diri dan berkata cisdel. Berikut adalah beberapa gelagat gambar haiwan yang tersangkut,tersepit, terselit dan lain-lain lagi hoho kelakar jugak la.

1) Lembu yang Tersangkut, Tersepit, Terselit

usaha melarikan diri yang gagal

usaha melarikan diri yang gagal

teknik penyamaran

teknik penyamaran

macam mana ko boleh ada kat situ?

macam mana ko boleh ada kat situ?

memang sah sleep walking ni..

memang sah sleep walking ni..

2) Anjing yang Tersangkut, Tersepit, Terselit

hoho sah peminat mentega kacang..

hoho sah peminat mentega kacang..

macam mana dia boleh ada kat situ weh?

macam mana dia boleh ada kat situ weh?

aroma yang menusuk kalbu

aroma yang menusuk kalbu

3) Kucing yang Tersangkut, Tersepit, Terselit

kantoi nak curi minum susu la ni

kantoi nak curi minum la ni

sport yang kacak

sport yang kacak

4) Lain-lain Haiwan yang Tersangkut, Tersepit, Terselit

kantoi nak skodeng

kantoi nak skodeng

ni lembu ke kuda ek?

ni lembu ke kuda ek?

ini pon teknik penyamaran jugak

ini pon teknik penyamaran jugak

memang banyak binatang suka dengan bekas peanut butter ni ek

memang banyak binatang suka dengan bekas macam ni ek

tersangkut kulit rati je kot.. hahah

tersangkut kulit rati je kot.. hahah

jangan tanya macam mana lembu tu boleh masuk situ

jangan tanya macam mana lembu tu boleh masuk situ

sumber: smilepanic, google

Kongsi Artikel

33 Responses to Haiwan yang Tersangkut, Tersepit, Terselit

  1. tonyjemean says:

    aku rase admin cisdel.com ni mcm orag muar laa..
    betul ke x erk…

  2. nifi says:

    takde pic gajah pun . hairan -,-

  3. nur arisya qristana says:

    hahahahahaha lucu gila kuda blehtersempit di pokok…. :snake_ee: :lol_ee: 😀

  4. sha says:

    Mne gajah ae?

Leave a Reply to sha Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *